Sunday, June 28, 2020

सय दिनमा म आफैंले चाहिँ के गरें??

सय दिनमा म आफैंले चाहिँ  के गरें??
(सागरमणि ढकाल-10.09.2019)

बितेका सय दिनमा मैले के नै गरें
अफिस गएँ, घर आँए, बेस्सरी खाएँ सुतें॥

ए हौ!! त्यो त्यता गएछ भनि दंग परें 
ए हौ!! त्यो यता आएछ भनि छक्क परें।
यो मान्छे ठिक छ भनि आँफैलाई भनें
त्यो मान्छे ठिक छैन भनेर आँफैलाई सुनाँए ॥

बितेका सय दिनमा मैले के नै गरें 
सिर्हानीमा ढल्केर विहानै त्यहि फेसबुक नै खोलें ।

जस्लाई भेटे नि के छ हौ माहोल सोधें
उत्तर जे भएनि मेरै मन्तव्य रोजें।
आमा बाबु भन्दा बढि गोले चाम्लिङ खोजें
कैयौंलाई त मनबाट नै सैयौं चोटी गोदें॥

बितेका सय दिनमा मैले के नै गरें 
इन्टरनेटको डेटा भने कैयौं जि बी सकें॥

म भए त सरकार क्या चलाइदिन्थें नि लाग्छ
8 नबेजे सम्म फेरि निन्द्रा कहाँ भाग्छ र 
फेस्बुकमा बोल्नेहरु सबै सिल्लि लाग्छ
बोल्नु परे आफूकतै मुखमा किल्ली लाग्छ ॥

बितेका सय दिनमा मैले के नै गरें 
म सबै जान्ने भनि आफै भ्रममा बसें॥

न त सकारत्मक सुझाव नै केहि दिए 
नबोलाए जान्न भनि अहम बोकी रहें। 
दोष्याउने त सरकार छदैछ मेरो असफल्तको 
कान चिरेको जोगी म हुँ अल्छे थेत्तरो भाको॥

बितेका सय दिनमा मैले के नै गरें 
खाए, दोष्याँए, अौल्याँए, त्यति मात्र गरें ॥

No comments:

Post a Comment