Sunday, June 28, 2020

यो सय दिनमा मैले के गरें (भाग 2)

यो सय दिनमा मैले के गरें (भाग 2)
सागरमणि ढकाल - 10.09.2019

यो सय दिनमा मैले के गरें 
न त मकै नै रोपें 
न त धान नै रोपें
न त बारी नै जोतें 
न त आली नै लाँए
(Agriculture, Horticulture, Animal Husbandry ) 
न त एउटा गाई नै किने
न त एक किलो दुध नै बेचें
न त फर्सी फलाँए न त करेला फलाँए 
बस गन्गनिन्दै बरु कुखुरो किनी खाँए 

न त कुनै औजार नै बनाँए 
पुरानो हलो पनि चिरेर दाउरा बनाँए 
न त भुईका प्लाटिक पोलिथिन नै टिपे 
गिलो सुक्ख्खा मैला बरु एकैठाउँ मिसाँए 
(Safai Abhiyan) 
न त जाममा अोभरटेक गर्न नै छोडें 
न त साथी संग मिलेर अफिस धाउन खोजें
न त माँतेर मस्त गाडी कुदाँउन छोडें
न त अस्पतालमा पान थुक्न नै छोडें
(Traffic and Health) 
न त अफिसको सिसा फुटाँउन छोडें
डाक्टरका टाउका सके सम्म फोडें
न त सिग्रेट, रक्सी, खैनि खान छोडें
अस्पताललाई बेस्सरी न त सराप्न छोडें
(Education) 
न त नानीहरुको काँपी हेर्न खोजे 
न त होम्वर्क गर भनेर दुई शब्द नै बोले 
शिक्षकलाई बरु सकेसम्म गोदें
सरुवा गराउ भनि सकेसम्म पोलें
(Culture) 
न त दौरा सुरुवाल बक्खु नै पहिरें
न त कुनै एउटा लोक गीत नै कोरें
न त गुम्पा मन्दिरमा एक पटक नै ढोगें
संस्कृतिका लागी न त मैले बोले 
(Afno gau afai Banau) 
न त साना खोबिल्टा माटो लगि पुरें
न त मैलो बाटो सफा गर्न खोजें
हो नेता जति सबैलाई खदा माला लाँए 
भेट्न एकपल्ट सिक्किम भरि धाँए

नोकरी, पैसा जे हुन्छ नि माँगे 
न कि कुनै सुव्यवस्थाको उजुरि चढाँए 
सेल्फी भएभरका नेता संघका फेसबुकमा हालें
लाइक र कमेन्टमा म औधी रमाँए

बेलुकी संधै घर फर्कि आँए
आमाले पकाएको भूडि फुटुन्जेल खाँए
परिश्रम शब्दलाई मैले बैरि बनाँए 
घाम टाउकोमा आउन्जेल म निन्द्रा मै हराँए।

No comments:

Post a Comment